Εκδρομή στη Νέα Υόρκη – Ημέρα 10

Προτελευταία μέρα σήμερα και θα είναι αφιερωμένη στα ψώνια. Αλλά πριν αναχωρήσουμε για το εμπορικό κέντρο θα ζήσουμε την τελευταία εμπειρία στη Νέα Υόρκη. Πτήση με ελικόπτερο πάνω από το Manhattan. Ότι και να περιγράψω είναι λίγο. 20 λεπτά απόλυτης θέας και αίσθησης. Ότι καλύτερο για να κλείσει αυτό το ονειρικό ταξίδι.

Μόλις προσγειώθηκε το ελικόπτερο, πήραμε το subway για το Port Authority Bus Terminal. Εκεί βγάλαμε εισιτήρια (14$ το άτομο) για το The Mills at Jersey Gardens. Το The Mills at Jersey Gardens είναι ένα γιγαντιαίο εμπορικό κέντρο στο New Jersey (δίπλα στο αεροδρόμιο Newark) το οποίο εκτός από τα κανονικά και outlet μαγαζιά όλων των brands έχει και outlet μεγάλων καταστημάτων της Νέας Υόρκης, όπως το Bloomingdale’s, Saks, Marshalls αλλά και το τεράστιο Burlington με τις πολλές προσφορές. Βρήκαμε πραγματικές ευκαιρίες που δεν είχαμε καν σκεφτεί ότι θα τα βλέπαμε στην Ελλάδα. Ευτυχώς η μεγάλη βαλίτσα είχε έρθει σχεδόν άδεια. Ενδιάμεσα στα ψώνια καθίσαμε σε ένα από τα πάμπολα εστιατόρια του πάνω επιπέδου. Για να πω την “αμαρτία” μου, δεν καταφέραμε να το γυρίσουμε όλο (240 καταστήματα είναι αυτά), οπότε φαντάζομαι ότι θα υπήρχαν και άλλες ευκαιρίες.

Απόγευμα επιστροφή στο Manhattan κατάκοποι και γεμάτοι τσάντες. Λίγη ξεκούραση στο ξενοδοχείο και εξόρμηση για Chinatown και Little Italy. Βόλτα στις 2 γραφικές γειτονιές με την απίστευτη κινέζικη αγορά αλλά και τα άπειρα εστιατόρια και καφέ. Πήραμε κινέζικο πακέτο από ένα εστιατόριο και τα τελευταία σουβενίρ από τα κινέζικα μαγαζάκια και καταλήξαμε στο Columbus Park όπου και φάγαμε στα υπαίθρια τραπεζάκια.

Σήμερα νωρίς στο ξενοδοχείο αφού πρέπει να πακετάρουμε και να ετοιμαστούμε για την επόμενη μέρα που θα είναι και η αναχώρηση. Ένα “πουλάκι” από την Αθήνα μας εκμυστηρεύτηκε ότι καλό είναι να βγάλουμε τις ετικέτες από οτιδήποτε ψωνίσαμε διότι σε ενδεχόμενο έλεγχο μπορεί να περνάγαμε από τελωνείο.

Επικοινωνία

Καθημερινά: 8:00 πμ – 12:00 μμ

Ταξιδιωτική εμπειρία

Newsletter

Μείνετε συντονισμένοι για να μαθαίνετε πρώτοι τουριστικά και ταξιδιωτικά νέα για τη Νέα Υόρκη