Εκδρομή στη Νέα Υόρκη – Ημέρα 5

Σήμερα περιπλανιόμαστε στο Upper West Side. Ξεκινώντας από το πρωί φτάνουμε στη στάση 125st με το τρένο 1. Με κατεύθυνση νότια περνάμε από το General Grant National Memorial, όπου είναι ο τάφος του Στρατηγού και 18ου προέδρου της Αμερικής, Ulysses Grant. Στον ίδιο τύμβο είναι θαμμένη και η γυναίκα του Julia.

Κατηφορίζοντας την Broadway περάσαμε από το Πανεπιστήμιο Columbia όπου το campus είναι ανοιχτό προς το κοινό. Μπαίνοντας μέσα θαυμάσαμε τα μεγαλοπρεπή κτίρια, την καθαριότητα και το πόσο ωραία ήταν συντηρημένη η περιοχή. Μοναδική παρασπονδία οι εργασίες που γίνονταν στο κτίριο της βιβλιοθήκης και χαλούσε την ευκαιρία για μια ωραία φωτογραφία.

Λίγο πιο κάτω από το πανεπιστήμιο βρίσκεται ο καθεδρικός του Αγίου Ιωάννη του Βαπτιστή. Ένας ναός ο οποίος ξεκίνησε να κατασκευάζεται το 1892 και επίσημα δεν έχει ολοκληρωθεί έως σήμερα.

Είχε φτάσει η ώρα για πρωινό λίγο πριν την επίσκεψή μας στο American Museum of Natural History. Είχα σταμπάρει από την Αθήνα το Metro Diner, στην Broadway, ένα κλασικό αμερικανικό εστιατόριο που όλοι έχουμε δει σε ταινίες. Φτάνοντας εκεί, και προς μεγάλη μας έκπληξη, ο υπεύθυνος ήταν ένας Έλληνας 2 γενιάς, ο Δημήτρης, ο οποίος μας εκμυστηρεύτηκε διάφορα tips για την πόλη. Αφού πήραμε το πρωινό μας με 3 διαφορετικά πιάτα με αυγά, χυμούς και καφέδες (68$) προχωρήσαμε λίγο ακόμα νότια στο Bloomingdale’s Outlet.

Εκεί βρήκαμε κάποια κομμάτια σε εξαιρετικές τιμές και δεν διστάσαμε να τα αγοράσουμε. Άλλωστε η μέρα για τα ψώνια δεν είχε φτάσει ακόμα.

Έπειτα από λίγη ώρα καταφτάσαμε στο AMNH (sightseeing pass). Τι να πρωτοπείς για αυτό το γιγαντιαίο μουσείο. Αρχικά να πούμε ότι μπήκαμε στις 11:00 το πρωί και βγήκαμε στις 4:00 το απόγευμα, χωρίς να προλάβουμε να τα δούμε όλα και με αρκετό τροχάδην. Εννοείται ότι το τμήμα των δεινοσαύρων ήταν το πιο δημοφιλές και με τον περισσότερο κόσμο. Τα διοράματα με τα φυσικού μεγέθους ζώα έκλεβαν την παράσταση και βέβαια η τεράστια μπλε φάλαινα που κοσμούσε την οροφή μιας ολόκληρης αίθουσας. Μεταξύ άλλων περιηγηθήκαμε στις αίθουσες ανθρωπολογίας, θηλαστικών, πτηνών, ερπετών, εντόμων, πετρωμάτων, πολύτιμων λίθων και πολλές άλλες. Δυστυχώς δεν προλάβαμε να μπούμε στο πλανητάριο, αλλά το είδαμε απ’ έξω. Βγάλαμε και φωτογραφία με τον Theodore Roosevelt, 26ο πρόεδρο των Η.Π.Α. και έναν εκ των ιδρυτών του μουσείου.

Φεύγοντας από το μουσείο περάσαμε από το Lincoln Center όπου βρίσκονται η φημισμένη Metropolitan Όπερα της Νέας Υόρκης, η Φιλαρμονική της Νέας Υόρκης, Το Μπαλέτο της Νέας Υόρκης και η σχολή τεχνών Julliard.

Λίγο πιο κάτω καταλήξαμε στην κυκλική πλατεία Columbus Circle όπου στη μέση δεσπόζει η στήλη με το άγαλμα του Χριστόφορου Κολόμβου με τις καραβέλες του. Στο σημείο αυτό μετριούνται όλες οι χιλιομετρικές αποστάσεις από την πόλη της Νέας Υόρκης.

Έχοντας ακόμα χρόνο κατευθυνθήκαμε στο Rockefeller Center με σκοπό να εκμεταλλευτούμε τη δωρεάν είσοδο στο Top of the Rock. Δυστυχώς δεν μας δέχτηκαν χωρίς ραντεβού αλλά μας έκλεισαν για την επόμενη το πρωί. Περιηγηθήκαμε λίγο ακόμα στους δρόμους και στις λεωφόρους πριν καταλήξουμε στο Lower Manhattan. Εκεί περπατήσαμε λίγο ακόμα στο Bowling Green με τον περίφημο ταύρο Charging Bull, είδαμε και μία λιμουζίνα 7-8 μέτρων σταθμευμένη έξω από το πρώην τελωνείο και αφού φάγαμε κάτι στο πόδι, καταλήξαμε στο ξενοδοχείο.

Επικοινωνία

Καθημερινά: 8:00 πμ – 12:00 μμ

Ταξιδιωτική εμπειρία

Newsletter

Μείνετε συντονισμένοι για να μαθαίνετε πρώτοι τουριστικά και ταξιδιωτικά νέα για τη Νέα Υόρκη