Εκδρομή στη Νέα Υόρκη – Ημέρα 7

Ημέρα Σάββατο και πρώτη πρωινή δραστηριότητα ποδήλατο στο Central Park (sightseeing pass). Από τις 8:30 που πήραμε τα ποδήλατα έως τις 13:00 που τα επιστρέψαμε ζήσαμε μία ξεχωριστή εμπειρία. Εκατοντάδες κόσμου έτρεχαν, περπάταγαν, έκαναν ποδήλατο, πατίνι και ότι άλλο φανταστεί κανείς. Πήγαμε στα The Mall, Bethesda Fountain και Terrace, Belvedere Castle, Strawberry Fields, The Lake, Sheep Medow και σε διάφορα άλλα σημεία. Εντάξει, για αν δεις καλά, όλο το Central Park θέλεις 2-3 ημέρες φουλ.

Είχε φτάσει η ώρα την υπέρτατη εμπειρία. Κατευθυνθήκαμε στο Hudson Yards και ανεβήκαμε στο παρατηρητήριο The Edge (sightseeing pass). Το The Edge είναι ένα θαύμα αρχιτεκτονικής, μηχανικής και τεχνολογίας με πανοραμική θέα στην πόλη που όλοι αγαπάμε καθώς επίσης και το υψηλότερο ανοιχτό κατάστρωμα παρατήρησης στο δυτικό ημισφαίριο. Ένα από τα πολλά πλεονεκτήματα του The Edge είναι ότι βρίσκεται στη δυτική πλευρά του Μανχάταν και σάς επιτρέπει να δείτε ολόκληρο τον ορίζοντα από ένα μέρος. Μπορείτε να δείτε όλη τη διαδρομή από την άκρη του Central Park μέχρι το Άγαλμα της Ελευθερίας και πέρα.

Αλλά στο παρατηρητήριο παρέμεινε η γυναίκα μου και ο γιος μου. Εγώ το πήγα ένα βήμα παραπέρα ή για να το πω και κυριολεκτικά 50 μέτρα ψηλότερα. Το City Climb, η υψηλότερη εξωτερική ανάβαση κτιρίου στον κόσμο και μια μοναδική εναέρια εμπειρία περιπέτειας. Το City Climb, προκαλεί τους επισκέπτες να ανέβουν στο εξωτερικό ενός υπερυψηλού κτιρίου 387 μέτρων και μετά να σκύψουν από την εξωτερικής πλατφόρμας του ουρανοξύστη για την απόλυτη θέα της Νέας Υόρκης.

Με επικεφαλής εκπαιδευμένους οδηγούς, μικρές ομάδες διασχίζουν μια σειρά από υπαίθριες πλατφόρμες και σκάλες κατά μήκος της περιμετρικής κορώνας του ουρανοξύστη. Τα υπερσύγχρονα συστήματα τρόλεϊ και καλωδίων ασφαλίζουν οδηγούς και επισκέπτες σε χαλύβδινες ράγες καθ’ όλη τη διάρκεια του ταξιδιού.

Χωρίς εμπόδια στην εξωτερική περίμετρο του City Climb, σε διάφορα σημεία κατά τη διάρκεια της εμπειρίας, οι επισκέπτες μπορούν να σκύψουν στις ανοιχτές άκρες χωρίς εμπόδιο, εκτός από τον αέρα, και να απολαύσουν την εκπληκτική θέα στην πόλη της Νέας Υόρκης.

Το κόστος του City Climb είναι 185$, αλλά αξίζει μέχρι τελευταίου σεντ.

Βγαίνοντας από το The Edge πήγαμε για φαγητό στο Whole Foods Market. Το Whole Foods Market είναι ένα Super Market όπου στον πάνω όροφο έχει μπουφέδες με κάθε είδους φαγητά. Από κρεατικά, ζυμαρικά, σαλάτες, vegan, ψαρικά, μπορούσες να επιλέξεις ότι θέλεις. Έπαιρνες στην είσοδο ένα χάρτινο κουτάκι και έβαζες μέσα ότι ήθελες. Μετά στο ταμείο το ζύγιζαν και πλήρωνες 14$/λίβρα, δηλαδή το μισό κιλό. Μια χαρά τίμια τιμή για Νέα Υόρκη, ύστερα από όλα τα κερατιάτικα που είχαμε πληρώσει για φαγητό. Διέθετε και τραπέζια όπου καθίσαμε και φάγαμε.

5 η ώρα είχαμε ραντεβού για το The Beast (30$). Το The Beast είναι ένα ταχύπλοο σκάφος που διαθέτει 2 μηχανές jet. Ένα roller coaster στη θάλασσα. Ξεκίνησε από τον Hudson River προς το Άγαλμα της Ελευθερίας. Στη μισάωρη διαδρομή δυνατή rock μουσική, γκάζια, νερό, νεροπίστολα και μπουγέλα από το προσωπικό. Μία διασκεδαστική και δροσιστική στιγμή για μικρούς και μεγάλους.

6 η ώρα ήμασταν απ’ έξω από το ΜοΜΑ (sightseeing pass) και με μόνο 1,5 ώρα για να εξερευνήσουμε το μουσείο. Το ΜοΜΑ είναι το διάσημο μουσείο σύγχρονης τέχνης που φιλοξενεί έργα από τους μεγαλύτερους καλλιτέχνες του 19ου αιώνα. Η συλλογή του MoMA προσφέρει δείγματα της σύγχρονης τέχνης, συμπεριλαμβανομένων έργων αρχιτεκτονικής, σχεδίου, ζωγραφικής, γλυπτικής, φωτογραφίας, εκτυπώσεων, εικονογραφημένων βιβλίων, φιλμ και ηλεκτρονικών μέσων. Στους τοίχους και στις προθήκες του θα έχετε την ευκαιρία να θαυμάσετε έργα των: Πικάσο, Νταλί, Γκογκέν, Κάλο, Ρουσσώ, Βαν Γκογκ, Ζεζάν, Γουόρχωλ και πολλών άλλων. Το μουσείο διαθέτει επίσης εξωτερικό αίθριο με εκθέματα και ένα τεράστιο κατάστημα με αναμνηστικά και αντίγραφα έργων. Δυστυχώς δεν προλάβαμε να δούμε όλα όσα θέλαμε.

8 η ώρα μπήκαμε στο Madame Tussauds (sightseeing pass). Ανεβήκαμε 5 ορόφους και σιγά σιγά κατεβαίναμε μέσα από μία μοναδική διαδρομή. Είδαμε πανομοιότυπα ομοιώματα τραγουδιστών, ηθοποιών, πολιτικών, ιστορικών προσώπων, αθλητών, μοντέλων, ηρώων της Marvel και πολλών άλλων. Μεταξύ άλλων “συναντηθήκαμε” με τους: Elton John, Angelina Jolie, Brad Pitt, τη συγχωρεμένη Βασίλισσα Ελισσάβετ, τα εγγόνια της, την Scarlett Johansson, τον Bruce Willis, τον Chuckie Chan και δεκάδες άλλους. Το αποκορύφωμα της εμπειρίας ήταν το κέρινο αντίγραφο του χεριού μας που μας έφτιαξαν και πήραμε ως αναμνηστικό.

10:30 βγήκαμε κομμάτια από την κούραση, πήραμε φαγητό από την διάσημη καντίνα Halal Guys και καταλήξαμε στο ξενοδοχείο κατά τις 11:30. Ίσως η πιο κουραστική μέρα από όλες. Σήμερα ήταν και η τελευταία μέρα που χρησιμοποιήσαμε το sightseeing pass.

Επικοινωνία

Καθημερινά: 8:00 πμ – 12:00 μμ

Ταξιδιωτική εμπειρία

Newsletter

Μείνετε συντονισμένοι για να μαθαίνετε πρώτοι τουριστικά και ταξιδιωτικά νέα για τη Νέα Υόρκη