Εκδρομή στη Νέα Υόρκη – Ημέρα 8

Σήμερα είναι ημέρα εξερεύνησης αφού η μόνη κλεισμένη δραστηριότητα είναι το βράδυ. Ξεκινήσαμε το πρωί από την άδεια Times Square και πρωινό από το Dunkin Donuts (20$).

Στη συνέχεια κατευθυνθήκαμε στο Hudson Yards όπου ήταν και η αφετηρία του High Line Park.

Το High Line, είναι χτισμένο στις παλιές υπερυψωμένες γραμμές τρένων που προμήθευαν την περιοχή με εμπορεύματα. Το 1999, δημιουργήθηκε η μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα οργάνωση φίλων του High Line, που προώθησαν την ιδέα της μετατροπής της High Line σε ένα υπερυψωμένο πάρκο ή πράσινο χώρο περιπάτου, παρόμοιο με το Promenade Plantée στο Παρίσι. Κατά την επίσκεψή μας στο High Line, περπατήσαμε στα δρομάκια του ανάμεσα στα φυτά και τα λουλούδια, είδαμε τέχνη και απολαύσαμε μια μοναδική προοπτική της πόλης της Νέας Υόρκης.

Λίγο πριν το τέλος του High Line Park το εγκαταλείψαμε με κατεύθυνση σε ένα νέο πάρκο της πόλης. Το Little Island. Το Little Island είναι ένα ολοκαίνουργιο δημόσιο πάρκο, που βρίσκεται στο Hudson River Park, όπου οι επισκέπτες μπορούν να ζήσουν τη φύση και την τέχνη σε μια μοναδική αστική όαση. Το πάρκο διαθέτει ένα καταπράσινο τοπίο με συναρπαστικούς λόφους, ελικοειδή μονοπάτια και εκθαμβωτική θέα σε συνδυασμό με προγράμματα που περιλαμβάνουν μουσική, χορό, θέατρο, ποίηση, κωμωδία και εργαστήρια τέχνης για όλες τις ηλικίες. Από το πάρκο αυτό μπορείτε να πάρετε και απίστευτες λήψεις του Lower Manhattan.

Στη συνέχεια περπατήσαμε στο Greenwich Village, το Soho, και περάσαμε από το διάσημο πλέον κτίριο όπου το εξωτερικό του εμφανίζεται στη σειρά Friends

και από τον πασίγνωστο πυροσβεστικό σταθμό των Ghostbusters.

Και στα δύο αυτά ο κόσμος ήταν πάρα πολύς και έψαχνε την τέλεια φωτογραφία. Τέλος καταλήξαμε στο Washington Square Park. Εκεί θαυμάσαμε το σιντριβάνι, την αψίδα, το πράσινο και χαζέψαμε τον κόσμο που υπήρχε εκεί.

Αφού ξεκουραστήκαμε λίγο, προχωρήσαμε για γεύμα στο διάσημο Katz’s Delicatessen. Περίπου μισάωρη αναμονή απ’ έξψ πριν γευτούμε το original σάντουιτς με παστράμι και βοδινό. 65$ για 2 σάντουιτς και 2 αναψυκτικά. Το pastrami άπαιχτο, το βοδινό όχι κάτι ιδιαίτερο. Μου θύμισε Zwan, για τους πιο παλιούς.

Στη συνέχεια πήραμε το subway για το Brooklyn και συγκεκριμένα για το DUMBO. Άπειρος κόσμος στην κυριολεξία και όταν φτάσαμε στη διασταύρωση Washington St και Water St, για την γνωστή φωτογραφία της γέφυρας Manhattan γινόταν το αδιαχώρητο. Κάναμε μία βόλτα στα πέριξ και στην παραλία και μετά κατευθυνθήκαμε προς την είσοδο της Γέφυρας του Μπρούκλιν ώστε να την περπατήσουμε. Στο δρόμο μας βρήκαμε και ένα μαγαζί με Χριστουγεννιάτικα!!! 36 βαθμοί κελσίου έξω και μέσα Άι Βασίληδες. Πρωτόγνωρο αλλά μπήκαμε και πήραμε και ένα αναμνηστικό στολίδι.

Στη συνέχεια βρήκαμε τα σκαλιά που μας οδήγησαν στην αρχή της γέφυρας. Ξεκινήσαμε το περπάτημα προς το Manhattan. 486 μέτρα απόλυτης Νέας Υόρκης. Περπάτημα στην πιο παλιά και εικονική γέφυρα της πόλης και θέα προς το Manhattan. Ο κόσμος πάρα πολύς που σταμάταγε παντού για φωτογραφίες και για να χαζέψει τη θέα. Ευτυχώς που από το 2021 έχουν δώσει στα ποδήλατα μία άλλη λωρίδα κυκλοφορίας και δεν υπήρχε κομφούζιο. Στο τέλος της γέφυρας από την πλευρά του Manhattan υπήρχαν δεκάδες κινέζοι που πουλούσαν αναμνηστικά και σουβενίρ. Ότι πιο οικονομικό θα το βρεις εκεί.

Είχε αρχίσει ήδη να σουρουπώνει οπότε και ξεκινήσαμε για την τελευταία δραστηριότητα της ημέρας που ήταν η άνοδος στο Summit One Vanderbilt. Το One Vanderbilt λάμπει σαν φάρος στον κόσμο με το εμβληματικό του σχήμα που θέτει νέα πρότυπα για την αρχιτεκτονική στη Νέα Υόρκη. Με ύψος 427 μέτρα, το One Vanderbilt είναι ο ψηλότερος εμπορικός ουρανοξύστης στο Midtown Manhattan και ανάμεσα στα 30 ψηλότερα κτίρια στον κόσμο. Το κατάστρωμα παρατήρησης του One Vanderbilt βρίσκεται στον 59ο όροφο και έχει ως κύριο χαρακτηριστικό του το γυάλινο πάτωμα, τους καθρέπτες και τις τεράστιες τζαμαρίες. Όλο αυτό το σκηνικό δημιουργεί της αίσθηση της αιώρησης.

Σε ένα άλλο σημείο βρίσκεται το Levitation που είναι μια σειρά από γυάλινα κουτιά που προεξέχουν από το κτίριο πάνω από τη λεωφόρο Madison. Βρίσκονται 324 μέτρα στον αέρα! Στον πιο πάνω όροφο θα βρείτε το δωμάτιο με τις μπάλες και τέλος για τους πιο τολμηρούς υπάρχει το Ascent, ένα γυάλινο ασανσέρ, σε ακόμα 12 ορόφους, στο υψηλότερο σημείο του SUMMIT στα 365 μέτρα. Οι ανελκυστήρες ταξιδεύουν κατά ύψος του εξωτερικού του κτιρίου προσφέροντας μια συναρπαστική εμπειρία με εκπληκτική θέα. Τα εισιτήρια με πρόσβαση στο Ascent, κοστίζουν περισσότερο από τα εισιτήρια της γενικής εισόδου. Μην ξεχάσετε να κοιτάξετε κάτω. Το δάπεδο είναι διαφανές!!!

Αφού ολοκληρώσαμε και αυτή την εμπειρία, πήγαμε γρήγορα στο ξενοδοχείο για ύπνο αφού την επόμενη μέρα θα πηγαίναμε στην Ουάσιγκτον.

Επικοινωνία

Καθημερινά: 8:00 πμ – 12:00 μμ

Ταξιδιωτική εμπειρία

Newsletter

Μείνετε συντονισμένοι για να μαθαίνετε πρώτοι τουριστικά και ταξιδιωτικά νέα για τη Νέα Υόρκη