Εκδρομή στη Νέα Υόρκη – Ημέρα 11

Ξυπνώντας σήμερα κάναμε check out πριν την ώρα που έπρεπε και αφήσαμε όλες μας τις αποσκευές στο ξενοδοχείο εντελώς δωρεάν. Θα περνάγαμε στις 5 το απόγευμα για να τις πάρουμε.

Τελευταίες βόλτες και τελευταίες φωτογραφίες. Πήγαμε στο εμπορικό Brookfield Place που είναι η προέκταση του The Oculus για να χαζέψουμε το εσωτερικό δάσος με τους φοίνικες. Στη συνέχεια περπατήσαμε γύρω από το Battery Park και χαζέψαμε τις χήνες και τα σκιουράκια που περιφέρονταν ελεύθερα (η αλήθεια είναι ότι πάθαμε overdose από σκιουράκια αφού υπήρχαν παντού).

Περάσαμε μία τελευταία φορά από το Ground Zero και ανεβήκαμε μέχρι το Civic Center για να χαζέψουμε τα κυβερνητικά κτίρια αλλά και το The Woolworth Building, έναν από τους πιο παλιούς ουρανοξύστες της Νέας Υόρκης.

Φάγαμε σάντουιτς από τα Subway’s (37$) και ήπιαμε και ένα τελευταίο milkshake από τα Shake Shack’s (18$).

Επιστροφή στο ξενοδοχείο. Παίρνουμε τις βαλίτσες μας και κατευθυνόμαστε προς το Fulton Station για το αεροδρόμιο. Θα πάρουμε το μετρό και στη συνέχεια το Airtrain με μόνο 25$ και οι τρεις μας. 6 το απόγευμα φτάσαμε στο JFK όπου μετά από τον έλεγχο, επιβιβαστήκαμε στην πτήση των 9 της Swiss Airlines για Ζυρίχη και από εκεί για Αθήνα. Ώρα άφιξης την επόμενη μέρα στις 5 το απόγευμα.

Τελειώνοντας αυτό το επικό ταξίδι στη Νέα Υόρκη και επιστρέφοντας πίσω, είναι σαν να τελειώνει μία ημέρα και να ξεκινάει μία νέα. Με εμπειρίες, αναμνήσεις, χαρές, λύπες, άγχος, αγωνία, όλα σαν ένα κουβάρι μπερδεμένα, προσπαθώ να τα βάλω όλα σε μία σειρά. Οι εμπειρίες που ζήσαμε θα μας “στοιχειώνουν” μια ζωή.

Ραντεβού μέχρι την επόμενη φορά, Χριστούγεννα όμως.

Επικοινωνία

Καθημερινά: 8:00 πμ – 12:00 μμ

Ταξιδιωτική εμπειρία

Newsletter

Μείνετε συντονισμένοι για να μαθαίνετε πρώτοι τουριστικά και ταξιδιωτικά νέα για τη Νέα Υόρκη